Tema: Re: PS nepalaiko Pentax K-1 Mark II RAW formato
Autorius: Vytooks
Data: 2018-04-25 15:41:55
> I jo supportas:
> https://helpx.adobe.com/camera-raw/kb/camera-raw-plug-supported-cameras.html#Pentax

šitą mačiau nuo pat pradžių. K-1 paminėtas tik pirmas modelis :(

> *Ar visa reikalinga informacija iš pef į dng pereina tikrink pats, aš
> skaitmeninio pentaxo pats rankoj nelaikiau net :)

Skaičiau. Adobas rašo, kad pereina tik esminė. Karoče, paguglinau vos ne
visą dieną, be konvertavimo variantų nėra. Todėl visi ir pereina ant
DNG. O wiki rašo kad vis tiek VISI propieritariniai formatai tiesiogiai,
be konvrertavimo neredaguojami. Jei taip, kokia tada prasmė išvis
tokiems existuoti?