Tema: Re: PS nepalaiko Pentax K-1 Mark II RAW formato
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-04-25 15:14:14
Juos nesunkiai konvertuot galima (konteinerio pakeitimas), yra toks daiktas:
https://helpx.adobe.com/photoshop/digital-negative.html

Jo downloadas:
https://supportdownloads.adobe.com/detail.jsp?ftpID=6321

I jo supportas:
https://helpx.adobe.com/camera-raw/kb/camera-raw-plug-supported-cameras.html#Pentax

*Ar visa reikalinga informacija iš pef į dng pereina tikrink pats, aš
skaitmeninio pentaxo pats rankoj nelaikiau net :)