Tema: Re: Kurie fotoaparatai geresni?
Autorius: Signalizacija
Data: 2018-04-24 17:57:46
nu kazkaip time lapsasu canonu daryt jokiu bedu.
tamrona toki pabandziau dabar dairausi sigmos tik panasu teks imt nauja.
O orginalus objektyvas vis tik ya orginalus. fokusavimo gretis tamrono
net arti nestovejo
O nikona pazistami nusipirko, tai bent man labai nepatiko kaip jis
fotografuoja ir kur jis ten balta spava pakavoja