Tema: Re: Kurie fotoaparatai geresni?
Autorius: Sniegas
Data: 2018-04-23 22:12:07
O būtina pirkti Nikkor objektyvus? Aš sau išsirinkau šį:
https://www.fotofabrikas.lt/items/Veidrodiniams-fotoaparatams/Objektyvai/8614b4b.2-Tamron-10-24mm-F3-5-4-5-DI-II-VC-HLD-Nikon.html
Turiu abu - ir Canon 600d, ir Nikon D5100. Visgi Nikon patogesnis, turi
daugiau fotografavimo parinkčių. Canon tinka daugiau pradedančiajam -
paprastesnis valdymas. Įsirašiau į jį Magic Lantern, gerokai išplečia
fotoaparato galimybes. Man asmeniškai filmavimas svarbu, bei time laps -
iš mano buto gražus vaizdas per langą iš 8 aukšto, mėgstu daryti time
lapse filmukus, pvz kaip mėnulis leidžiasi.