Tema: Re: Kurie fotoaparatai geresni?
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-04-21 23:57:44
Iš visų megapikselių, ir visokių reklaminių triukų naujesni fotikai
kartais (!) pasižymi mažesniu triukšmu su dideliu ISO. Man rodos imant
juos neprofesionaliam naudojimui, čia turėtu būti vienas svarbiausių
kriterijų.

Realiam panaudojime leidžia fotkint buitinius vaizdus be blykstės, kai
nėr dienos šviesos.