Tema: Re: Renkuosi objektyvą
Autorius: Sniegas
Data: 2018-04-12 18:16:11
O gal gali trikojį rekomenduoti, kad būtų galima fotografuoti iš arti?
Tipo aš noriu skruzdėlių gyvenimą fotografuoti, bet standartinis
trikojis tam netinka, reikia, kad foto aparatas tvirtintųsi ne trikojo
centre, bet būtų išneštas į šoną. Na, gal supranti mintį? Ir nematau
tokių trikojų pardavime, ar nežinau, kaip ieškoti.