Tema: Re: Upgrade dilema: Sony ar Canon?
Autorius: anon@home
Data: 2017-07-19 10:21:31
efoto.lt yra paukštininkas Mindaugas525 - rezultatai rodo ką kitą. Gal
tiesiog ne kiekvienam kantrybės užtenka :) Kas liečia lietuvišką
apšvietimą - taip, 400 f5.6 birželyje po 20 val. giedrą dieną miške jau
nuimu - ISO automatas užkyla iki ribos - 3200, išlaikymas kyla tragiškai,
nors saulė tik už medžių pasislėpė. Įtariu ir su F2.8 skyle neužtektų gan
greitai :)

"W|T"  wrote in message news:okmo5l$5ku$1@trimpas.omnitel.net...

Pažįstu paukštininkų, kurie turėjo ir pardavė, nes neįmanoma naudot.
Šiaip aparatas tikrai puikus, bet ne tam tikslui arba ne lietuviško
apšvietimo sąlygomis.