Tema: Re: Upgrade dilema: Sony ar Canon?
Autorius: anon@home
Data: 2017-07-18 23:28:01
Dėkui už nuorodą. efoto.lt diskusijose radau pamąstymų kad jei bus nepalanki
komercinė situacija Canon (dėl 6D II sensoriaus DR vyksta įnirtingos
diskusijos, dpreviev.com forume threadas apie ištirtą DR apimtį iš esamų
fotkių RAW tai net pašalintas, kas aišku, kelia sąmokslo teorijas), kaina
gali kristi po pusmečio iki 1500 - o tai jau normali kaina. Bet čia
prognozės. Pinigai man šiuo atveju nėra labai didelė problema, numatęs buvau
dalį kreditu mokėti. Pažiūrėsim kaip pardavimai naujovės judės :) ir realios
apžvalgos ką papasakos.

"MRT"  wrote in message news:okl4co$r9i$1@trimpas.omnitel.net...

> Neblogas variantas, tik kažkaip senesnį aparatą  perkant neramu - gali
> greit morališkai pasenti, truks naujesnių funkcijų ir t.t. Jam jau 6 metai
> visdėlto... 5d II jis lenkia neblogai sensoriaus kokybe. O štai II mane
> labai vilioja vartomu ekranu (darbe turiu Power Shot su tokiu - labai
> patogus), gulsčiuku elektroniniu ir video stabilizacija :)

Jei turima prastumi uz .. emm ~800?.. tai is kibiro tik 300 isimti..
Gautusi siek tiek upgrade noras atidetas, kibiras gausiai nenuskriaustas
Su vartomu ekranu gaunasi 6D MK2 arba 5D MK4 ir vienam, ir kitam daug $$

beje:

2189 -
http://www.fotofoto.lt/fotoaparatai/veidrodiniai-fotoaparatai/canon-eos-6d-mark-ii-body