Tema: Re: Upgrade dilema: Sony ar Canon?
Autorius: MRT
Data: 2017-07-18 17:02:00
> Neblogas variantas, tik kažkaip senesnį aparatą  perkant neramu - gali
> greit morališkai pasenti, truks naujesnių funkcijų ir t.t. Jam jau 6
> metai visdėlto... 5d II jis lenkia neblogai sensoriaus kokybe. O štai II
> mane labai vilioja vartomu ekranu (darbe turiu Power Shot su tokiu -
> labai patogus), gulsčiuku elektroniniu ir video stabilizacija :)

Jei turima prastumi uz .. emm ~800?.. tai is kibiro tik 300 isimti..
Gautusi siek tiek upgrade noras atidetas, kibiras gausiai nenuskriaustas
Su vartomu ekranu gaunasi 6D MK2 arba 5D MK4 ir vienam, ir kitam daug $$

beje:

2189 -
http://www.fotofoto.lt/fotoaparatai/veidrodiniai-fotoaparatai/canon-eos-6d-mark-ii-body