Tema: Re: Upgrade dilema: Sony ar Canon?
Autorius: anon@home
Data: 2017-07-15 13:53:25
Neblogas variantas, tik kažkaip senesnį aparatą  perkant neramu - gali greit
morališkai pasenti, truks naujesnių funkcijų ir t.t. Jam jau 6 metai
visdėlto... 5d II jis lenkia neblogai sensoriaus kokybe. O štai II mane
labai vilioja vartomu ekranu (darbe turiu Power Shot su tokiu - labai
patogus), gulsčiuku elektroniniu ir video stabilizacija :)

"MRT"  wrote in message news:okbc81$5sn$1@trimpas.omnitel.net...

> Jei jį - tik po metų, pataupius. II versijos įtariu greitai nebus - jų
> parduodama smarkiai mažiau negu masinių serijų aparatų, taigi nepigs...
> Padėvėtas 1D X kiek pigesnis, tik per ebay pirkimas toks rizikingas gan -
> galima ant siurprizų užsiraut. Bus matyti :)

kai tokios popiktes FF kainos, tai net idomu ar 5D MKII vs 6D (pirmas)
upgrade ar downgrade .. kaina tokia, kad sekmingai 5D MKII isstumus ...
https://www.skelbiu.lt/skelbimai/canon-eos-6d-wg-su-garantija-23872029.html