Tema: Re: Upgrade dilema: Sony ar Canon?
Autorius: anon@work
Data: 2017-07-14 14:51:02
Hmm... Jei fotografuočiau vestuves - 5D Mark IV be problemų tiktų. Dabar už
panašią kainą 5DsR gamtai išeina.  Ech, sunku su tuo paskutiniu pinigų maišu
;)

"Zyza"  wrote in message news:oka6k7$7co$1@trimpas.omnitel.net...

Turint tiek optikos kažkaip bent man tai būtų gaila iš Canon migruot,
bet... jei keist, tai ne į 6D mk II, o į labiau 5D mk IV gal reiktų
žiūrėt ? Kiek skaitinėjau, 6D mk II sensorius nuo pirmo beveik
nesiskiria (na tik Digic 7 įdėjo, bet tai mažai ką keičia).