Tema: Re: Greitas klausimas tikriems pro
Autorius: Sniegas
Data: 2017-06-09 11:48:48
Aš negydau, ir nediagnozuoju. Jūs patys neadekvačiai elgiatės.
Vienas nesąmonę parašo, kiti kikena. Vaikų darželis arba Naujosios Vilnios
palata.
Aš labai džiaugiuosi, kad man gyvai nebetenka su lietuviais bendrauti.
Neduok Dieve turėti kaimyną ar bendradarbį iš Lietuvos.

"MRT"  parašė naujienų news:ohc786$bjs$1@trimpas.omnitel.net...

> Gal apsiramink, daraisi nebeįdomus. Patys prisigalvoja nesąmonių, po to
> tom nesąmonėm patys ir tiki. Panašu į proto ligonius - tikite tuo, ką
> patys sugalvojote ir ko nėra.

o gal negydyk?.. ir gal nediagnozuok, kad emiau ir pats patikejau,
kad sensorius su pimpalu valomas ir/ar nuo jo uzsitersia..
http://www.thewisdompost.com/949/how-to-improve-your-sense-of-humour-in-just-14-days

ar didele samone, kai pirkejui netiesiogiai siuloma
atsiklaupus pries pardaveja deretis, tipo ar nenuleistum?
no problem.. tuoj truputi nuleisiu.. tik uzuolaideles uzdaryk..
Jei tiesiogiai - tai ivardinama "jei sutarsime del kainos"..

Kad as tau neidomus tikiu, bet apie sau "idomumo vertinima"
irgi gali pabandyt pasidaryt.. esi zinoma persona news'uos,
ne vienoj diskusijoj dalyvaves ir ne man vienam tavo logika uzkliuna.

Sita ping-pong pradejau pakankamai graziai
"O jei rimtai - sugalvok tu ta kaina <..>"
Juk nepradejau aiskint, kad geltonas sniegas = nieko gero.

Tavo pasiulymo apsiraminti atsisakysiu, nesistengsiu atrodyt
nepanasus i proto ligoni, bet maza beda - mes retai susitinkam
kazkokiose diskusijose ir vienas kitam savaip svaigt per daug netrugdom.
Noro niekint, menkint, tyciotis neturiu, o norui truputi
pasiepti, pasmaikstauti - matyt man valios nepakanka, kad atsisakyciau.
Sakyciau nebuk toks jautrus su vaikais bendraudamas, bet ar man aiskint?