Tema: Re: Greitas klausimas tikriems pro
Autorius: Sniegas
Data: 2017-06-08 21:30:48
Gal apsiramink, daraisi nebeįdomus. Patys prisigalvoja nesąmonių, po to tom
nesąmonėm patys ir tiki. Panašu į proto ligonius - tikite tuo, ką patys
sugalvojote ir ko nėra.

"MRT"  parašė naujienų news:oh9nb9$vfv$1@trimpas.omnitel.net...

> Matai kaip... Kai aš diegiau ML, tada jie dar nepalaikė 650D ir 700D.

Tikiu, ML'as juk ne Canon'o daromas, reik perprast hw ir fw,
kad priderint prie ML .. 700D su 1.1.5 - "working on it"..
Dar kiek pamenu yra Main builds ir beta Night builds..

> O dėl spermos - jei pats smaukai prieš fotoaparatą nuėmęs objektyvą ir
> pakėlęs užuolaidą nereiškia, kad ir kiti taip daro.

Atvirksciai irgi galioja, t.y. jei nesismaukai <..>,
tai nereiskia, kad kiti taip pat nesismauko :)

Tiesiog sis argumentas man asmeniskai atrodo itikinantis,
kad leistu uzsikoset didesne nei rinkos kaina ..