Tema: Re: Greitas klausimas tikriems pro
Autorius: MRT
Data: 2017-06-02 19:38:42
> Jei sutartume dėl pinigų, galėčiau savo minimaliai naudota Canon 600D
> parduoti. Padaryta gal 5000 - 7000 kadrų. Gal ir tiek nebus. Yra dvi
> kortelės po 16 GB, kuriose įdiegta Magic Lantern. Turiu dar Nikon 5100,
> kurį pagrinde naudoju, o 600D pirkau tik dėl pažaidimo su rusiškais M42
> sriegio objektyvais. Galiu ir 3 rusiškus objektyvus kartu parduoti.
> Geras fotoaparatas, smagus, patogus, bet man dviejų per daug.

Tik del sito konkretaus 600D siulyciau nesitart, kol nepasnigo.

Sniege > kiek kaina krito nuo praeitu kartu?
O jei rimtai - sugalvok tu ta kaina panarses
po skelbimus, o ne i ceki ziuredamas.
Gal nesigaus 600D naudoto negarantinio aparato simboliskai
mazesne nei naujo garantinio 700D su kokia akcija.

Tada paaiskinsi kodel tokia, tipo matrica svari (isvalyta pas profus),
mazai naudotas (magic lantern'a susimetei, tai gal sugebesi tikra
rida nuskaityt), aprasyk kaip gumos laikosi - pas kitus jos nuo
naudojimo su laiku nusilupa, gal taviskes neprasitampe.
Komplektacija ivardink, nes neaisku turi 18-55 IS ar plika body siulai.
Pridek ta M42 adapteri "dovanu", o objektyvus jau atskirai.