Tema: Re: Greitas klausimas tikriems pro
Autorius: Sniegas
Data: 2017-06-02 18:44:19
Jei sutartume dėl pinigų, galėčiau savo minimaliai naudota Canon 600D
parduoti. Padaryta gal 5000 - 7000 kadrų. Gal ir tiek nebus. Yra dvi
kortelės po 16 GB, kuriose įdiegta Magic Lantern. Turiu dar Nikon 5100, kurį
pagrinde naudoju, o 600D pirkau tik dėl pažaidimo su rusiškais M42 sriegio
objektyvais. Galiu ir 3 rusiškus objektyvus kartu parduoti. Geras
fotoaparatas, smagus, patogus, bet man dviejų per daug.

"overkill"  parašė naujienų news:oghre6$uc6$1@trimpas.omnitel.net...

Labas vakaras,

nutariau palankyti foto kursus, į ką man kursai pasakė: reiktų bent
entuziasto lygio fotoaparato. Pagal jų pateiktą klasifikaciją tai būtų
maždaug 80D (77D) arba D7200 (D7500) ir senesni aparatai.

Klausimas: ar beverta už ne FF, ne 4K filmuojantį aparatą pakloti
daugiau kaip 1 tūkst. eurų (tuo labiau, kad ir objektyvo norėtųsi
rimtesnio)? Gal laikinai numalšinti man savo entuziazmą, nusipirkti kokį
pigų DSLR su daugmaž padoriu objektyvu ir pasibandyti, o jau paskui
galvoti, ar esu sutvertas fotografijai?

Koks aparatas/objektyvas tai galėtų būti? DSLR niekada neturėjau,
vienintelis "veidrodis" buvo Zenitas :)

Ačiū.