Tema: Re: Greitas klausimas tikriems pro
Autorius: anon@work
Data: 2017-06-01 16:13:38
Deja, neturiu Canon objektyvų su IS... Turiu Tamron 15-30 F2.8 su VC :) Tai
ką aš galiu pasakyti - prietemoje leidžia išlakymą  1/5 sek nustatyti (prie
jo kadrai dar geri turėtų būti), bet ar pavyks kadras garantijos nerasta.
Pusė tokių kadrų reikia išmest. Teko skaityti nuomonių kad IS filmavimui
gerai, bet mažai vertės fotografavime. Gal ir taip :)

"MRT"  wrote in message news:ogoviu$qbc$1@trimpas.omnitel.net...

> IS gali prireikti po kažkiek nedaug metų - man jau beveik 50 :) Bet jei
> būtų tugrikų pakakę, bučiau ėmęs L 300 F2.8 (be IS lygtais) ir 2 Canon
> konverterius. Should feel like millionaire :D

Crop'inis body, o ypac Canon daug ISO kelt galimybiu nebesuteikia.
Vat kai prireikia is rankos patamsiai ir ISO jau lubose,
tai rimtai pradejau mastyt, ar tas IS = ~ 4-stops?..
Juk turiu 200mm F2.8 vs 200-250mm prie F5.6 << 2-stops + astrumas, bet maza
:(
Sviesiai prie trumpu islaikymu IS'as yra ar nera,
low-end'e astrumo visada truksta, kai eLkes kokybe gera/puiki.

> P.S. Čia džiaugsmas dėl to kad būtent kaimyno satelitke nukentėjo?  ;)

Satelitke nenukentejo, paukstis irgi nesusizalojo ir man i marmuze neikale
:)