Tema: Re: Greitas klausimas tikriems pro
Autorius: MRT
Data: 2017-06-01 14:59:26
> IS gali prireikti po kažkiek nedaug metų - man jau beveik 50 :) Bet jei būtų tugrikų pakakę, bučiau ėmęs L 300 F2.8 (be IS
> lygtais) ir 2 Canon konverterius. Should feel like millionaire :D

Crop'inis body, o ypac Canon daug ISO kelt galimybiu nebesuteikia.
Vat kai prireikia is rankos patamsiai ir ISO jau lubose,
tai rimtai pradejau mastyt, ar tas IS = ~ 4-stops?..
Juk turiu 200mm F2.8 vs 200-250mm prie F5.6 << 2-stops + astrumas, bet maza :(
Sviesiai prie trumpu islaikymu IS'as yra ar nera,
low-end'e astrumo visada truksta, kai eLkes kokybe gera/puiki.

> P.S. Čia džiaugsmas dėl to kad būtent kaimyno satelitke nukentėjo?  ;)

Satelitke nenukentejo, paukstis irgi nesusizalojo ir man i marmuze neikale :)