Tema: Re: Greitas klausimas tikriems pro
Autorius: anon@work
Data: 2017-06-01 11:22:06
IS gali prireikti po kažkiek nedaug metų - man jau beveik 50 :) Bet jei būtų
tugrikų pakakę, bučiau ėmęs L 300 F2.8 (be IS lygtais) ir 2 Canon
konverterius. Should feel like millionaire :D
P.S. Čia džiaugsmas dėl to kad būtent kaimyno satelitke nukentėjo?  ;)

"MRT"  wrote in message news:ogoeuo$a0o$1@trimpas.omnitel.net...

> pTas tamsokas (eLke, be IS) atėmė nemažai pinigų - 4000 lietuviškų tugrikų
> buvusių :)  Štatyvą nešiotis komplekte surinktą su aparatu ir tele - ne
> visada noriu, nes sunkoka. Džiaugsmą mažina :D  Šiap tas Canono stiklas
> idealus dieną dideliems paukšteliams skrydyje pleškinti.

Tie tugrikai .. arba ju kiekis knisa.. juk jauciu butum emes su IS'u?..

> O dėl mokėjimo džiaugtis - prieš savaitę Punios šile leipau iš laimės -
> tauriojo elnio patelė išbaidyta mano drambliškų žingsnių už kokių 30
> atsisuko ir taip kokias tris minutes žiūrėjom viens į kitą. Rezultate
> turbūt gražiausią foto gyvenime turiu. Kabinsiu ant sienos :)
> P.S. Laikas buvo apie 19.30, šviesos užteko, štatyvas veiksme nedalyvavo .

Pirmadienio nakti buvo tamsu.. balkone kol rukiau 3-4 kartus taikesi
siksnosparnis.. pralekdavo kokio metro atstumu.. nes langa puldavau
uzsidaryt..
Finale truputi ant posukio neisipaise ir siek tiek kabono kaimyno satelitke
:)