Tema: Re: Greitas klausimas tikriems pro
Autorius: MRT
Data: 2017-06-01 09:40:05

> tokiu atveju keliaučiau į skelbiu.lt ir pasiieškočiau Nikon D700 su
> nelabai didele rida, nors tokiu ten nedaug, visgi nemažai pro jais
> pleškino. O jei ne FF, tai imčiau kokį Pentax K-3 ar K-5 II ;)

o as nesutikciau del D700 - pakankamai senas body..
kas del FF - velniai zino ar entuziastui verta pazinimo kelia
pradeti nuo tokiu brangiu narkotiku.. crop'ai prasciau, bet pradziai tikrai
nera taip, kad ten sviesmeciais gerumas skiriasi.. crop'as juk ir svoriui..

Toleruojant Pentax'us - reiktu ir panasaus lygio alternatyviasias religijas toleruot :)
Pentax'ai savaime entuziasmui tiktu.. in body stabilizacija irgi matyt nekenktu..
Kas del Canon vs Nikon - pigiasniam segmente gali knisti D5*** "without AF motor"..

PS. Jei Nikon D700, tai brrr.. sakyciau jau geriau su tavim del D600 deretis :)
looks better - http://snapsort.com/compare/Nikon-D600-vs-Nikon_D700/detailed
http://cameradecision.com/compare/Nikon-D700-vs-Nikon-D600
Segmentas gal ir zemesnis, bet -4 metai nuo amziaus ir sensoriaus karta duoda savo..