Tema: Re: Greitas klausimas tikriems pro
Autorius: anon@home
Data: 2017-05-31 20:10:07
pTas tamsokas (eLke, be IS) atėmė nemažai pinigų - 4000 lietuviškų tugrikų
buvusių :)  Štatyvą nešiotis komplekte surinktą su aparatu ir tele - ne
visada noriu, nes sunkoka. Džiaugsmą mažina :D  Šiap tas Canono stiklas
idealus dieną dideliems paukšteliams skrydyje pleškinti. O dėl mokėjimo
džiaugtis - prieš savaitę Punios šile leipau iš laimės - tauriojo elnio
patelė išbaidyta mano drambliškų žingsnių už kokių 30 atsisuko ir taip
kokias tris minutes žiūrėjom viens į kitą. Rezultate turbūt gražiausią foto
gyvenime turiu. Kabinsiu ant sienos :)
P.S. Laikas buvo apie 19.30, šviesos užteko, štatyvas veiksme nedalyvavo .

"MRT"  wrote in message news:ogmp9h$31n$1@trimpas.omnitel.net...

> Vakarop 400 F5.6 primontuota prie 5d Mark II ima gausiai nedžiuginti iš
> rankos :). Jei ne į saulės pusę. Jei giedrą dieną prie vandens - tas pats
> objektyvas su Kenko 2x konverteriu nuo štatyvo duoda visai puse velnio
> rezultatą ir prie F11.

vakarai dabar grazus (jei nelija, jei lija - amzinai nelis)
turi FF .. ne pati naujausia, bet vis sis tas..
400 nemazai.. f5.6 gal kiek tamsokas.. ar eLke neparasei, del IS irgi
neaisku..
diena statyva naudoji, vadinasi turi ji.
galetum ji ir vakare panaudot, bent jau tada, kai ne i saules puse.

Gal dziaugtis nemoki? :)