Tema: Re: Greitas klausimas tikriems pro
Autorius: MRT
Data: 2017-05-31 19:07:37

> Tai panašu, kad kol kas tie "sisteminiai" ir netaikomi į low end. Bet
> jei taip taikyti į 1500-2000 už kūną, tai pasirinkti tikrai yra iš ko.

Tai as pries juos nieko blogo neturiu - yra kas tinkamai juos ivertina..
Daugeliui non-pro tie "1500-2000 uz body" skamba daugokai..
Prie jo dar skambes daugokai ir stiklai (negi imt piguva prie brangoko body)..

Bet paziurek i koki atveji tavo diskusijos dalis uzvire siame kontekste:

<..> foto <..> kursai pasakė: reiktų bent entuziasto lygio fotoaparato.
<..> Pagal jų <..> maždaug 80D (77D) arba D7200 (D7500) ir senesni aparatai.
<..> Klausimas: ar beverta už ne FF, ne 4K filmuojantį aparatą pakloti
daugiau kaip 1 tūkst. eurų (tuo labiau, kad ir objektyvo norėtųsi rimtesnio)?

Ypac si vieta:

<..> Gal laikinai numalšinti man savo entuziazmą, nusipirkti kokį pigų DSLR
<..> su daugmaž padoriu objektyvu ir pasibandyti, o jau paskui
galvoti, ar esu sutvertas fotografijai?