Tema: Re: Greitas klausimas tikriems pro
Autorius: Vytenis P.
Data: 2017-05-31 12:06:49

> Gautųsi daugmaž tas pats. Kokybiška, didelius sensorius dengianti optika
> kainuoja. Aš tik nebematau prasmės DSLR pirkti, jei pradedama nuo 0.

Gal ir taip, jei viską pirkti iš parduotuvės. Bet optikos atveju už tą pačią
parduotuvinę kainą iš rankų gausi daug kokybiškesnį daiktą. O stiklas
negenda, t.y. optikos problemų pasitaiko daug rečiau. DSLR'inės optikos
pasiūla (apynaujės, beveik nenaudotos) - nors vežimu vežk. Kai fotografija
tapo "ant bangos", visi pirkosi be atodairos ir 3/4, ar net daugiau labai
greitai tos fotografijos "atsikando". Štai ir paplūdo į rinką apynaujė optika,
prisipirkta pagal patarimus forumuose :).