Tema: Re: Greitas klausimas tikriems pro
Autorius: karolis
Data: 2017-05-31 11:39:51
man idomu kiek pigiau gautusi jei rinktis sistemini su tokio pacio sviesumo
objektyvais kaip ir veidrodinis :)

"Lawrence Jamieson"  parašė naujienų

2017-05-31 10:53, Linas Petkevičius rašė:
> Pilna? Ok.

Matai, aš kažkaip pastebiu, jog mėgėjams, besirenkantiems fotikus ir
sistemas, reikia, kad tai sistemai būtų available šimtai objektyvų,
kuriu jam nei reiks, nei jis juos pirks. Bet darant sprendimą tai būna
tiesiog essential dalykas.Dar perkant entry level fotiką a la Canon 100D
esminis faktorius būna super duper pro fotiko uz kokius 7-8 kEur buvimas
pas gamintoją, na bet cia jau kita tema.

Taigi, grįžtame prie optikos. Aš į optikos pasirinkimo problemą žiūriu
daug paprasčiau. Absoliučiai daugumai fotografų visiškai pakanka penkių
objektyvų:
- šviesaus standartinio zūmo;
- šviesaus portretinio tele fikso;
- šviesaus standartinio fikso;
- šviesaus tele zūmo;
- šviesaus plataus kampo fikso;

O šitie 100% yra visoms sistemoms.

Jei fotografas nenori išleisti daug pinigo, tai jis gali pirkti nešviesų
standartinį zūmą ir nešviesų tele. Šitie irgi visoms sistemoms yra.