Tema: Re: Greitas klausimas tikriems pro
Autorius: Vytenis P.
Data: 2017-05-30 13:36:48
> Labas vakaras,
>
> nutariau palankyti foto kursus, į ką man kursai pasakė: reiktų bent
> entuziasto lygio fotoaparato. Pagal jų pateiktą klasifikaciją tai būtų
> maždaug 80D (77D) arba D7200 (D7500) ir senesni aparatai.
>
> Klausimas: ar beverta už ne FF, ne 4K filmuojantį aparatą pakloti
> daugiau kaip 1 tūkst. eurų (tuo labiau, kad ir objektyvo norėtųsi
> rimtesnio)? Gal laikinai numalšinti man savo entuziazmą, nusipirkti kokį
> pigų DSLR su daugmaž padoriu objektyvu ir pasibandyti, o jau paskui
> galvoti, ar esu sutvertas fotografijai?

> [...]
Foto kursai yra labai gerai, tik jų lygis baisiai skirtingas. Tokius, kur siūlo
"bent" 80D (77D) arba D7200 (D7500), apeičiau dideliu lanku. Yra
nemažai pradinio lygio DSLR, kurių nuotraukų kokybė nenusileis aukščiau
minėtiems. Tiesiog bus kiek mažiau patogus valdymas.
Rekomenduočiau R. Zolubo fotomokyklą, kaip tikrai patikimą foto žinių
"perteikėją"