Tema: Re: Re:ieskau muilines su galimybe sukelti foto i google drive per wifi
Autorius: ice
Data: 2016-09-13 08:03:26
labiau domina kad jau viskas butu suintegruota i pati fotika.
cia tik is bedos labai su ta wifi sd kortele.neradau kad iskart
susinhronizuotu su google drive ta sd wifi kortele tokio softo kaip ir
nera.gautus per kelis kartus viska susikelti i google drive kol paklius.

labiau domina vieno mygtuko paspaudimo funkcija arba nei vieno mygtuko
paspaudimo kad susikeltu viskas automatiskai  i google drive.

siuo metu naudoju iosmaniajame telefone  Gallery Sync . tai uztenka kad wifi
ar 4g risys butu ijungas ,viskas automatiskai is foto video papuola i google
drive,nereikia nieko spausti.
domina analogiska funkcija muilinese  fotikuose.kolkas mano issirinktas
lyderis pagal kaina canon ixus serija ir coolpix Nikon COOLPIX S810c.

"marijonas"  parašė naujienų news:nr6qn7$umj$1@trimpas.omnitel.net...

"ice" <nera@mailo.ne> Wrote in message:
> pasidomejus google je radau  kad vos keleta modeliu isejo su androidu.
>
> pvz samsung galaxy  camera 2   ,  coolpix  keleta modeliu buvo.
>
> siasi dienai be androidiniu fotoaparatu   i google drive sukelia  tik
> canon
> ixus srijos naujausi modeliai, pvz vienas is tokiu   -  ixus 285 hs
> modelis.
>
> kokie dar fotikai turi galimybe sukelti automatiskai ar susinhronizuoti su
> google drive fotkes/video.
>
> ismanieji telefonai atkrenta .

Yra dar toks dalykas kaip sd korteles su wifi.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/