Tema: Re: lydeku zvejyba skrituliais...
Autorius: monas
Data: 2009-07-16 14:14:49
Del tokiu propersu tai siulyciau susiburt kokia palaidine ir pabandyt
pametyt. Labai daznai buna, kad ileidus karosiuka i tokia skyle (galima
bandyti net ir i mazesne skyle leist) lydekos kirtimas buna vos ne sekundziu
reikalas :) Atsimenu kaip smagindavausi vienam tvekiny, pasiimi kibira su
karasikais, meskere ir pedini pakrasciais. Randi skyle, kabini karasika ir
leidi pasiplaukiot toj skylej. Buna kad tyko lydekiukstis grobio po kokiu
keru palindes ir momentaliai sureaguoja i nauja geri pasirodziusi ekrane.
Tiek kad labai dideliu pagauti tokiu budu nepavyko niekada, max turbut 1kg
tokiu principu sumedziotas, nors ten tame tvenkini is vis dideliu lydeku
retai pasitaikydavo. Lydekos nera labai baikscios aplinkui plaukiojancioms
valtims, teko kazkada stebet kaip ~500g peiliukas sildesi sauleje ir visai
demesio nekreipe i uz gero metro plaukiancia valti :) Tai manau palaidines
metodas irgi turetu duoti rezultatu ;)