Tema: Re: lydeku zvejyba skrituliais...
Autorius: monas
Data: 2009-07-15 14:52:05
Vienas pazystamas naudodavo cigaretes taktika. Kirto, prisidega cigarete ir
ruko, suruko beveik visa ir tada kerta. Neskatoni pradet rukyt ir pats
nerukau, bet paskaiciuot gali pasiziurejas i rukalius per kiek laiko jie
supesa ta velnio ismisla :) Del kabliuku manau irgi reikia pagalvot. As kiek
esu zvejojes su palaidine (neturiu su kuo plaukt, tai skrituliu nenaudoju)
visada trisakas kablys. Zuvelioka kabinti galima visaip, pradedant nuo
virsutinio peleko, baigiant pilvu :) Esu isbandes visus variantus. Labai
daznai pasiteisindavo kabinimas per pilva ties pirmais apatiniais pelekais.
Tvirtai laikosi, aktyviai plaukioja ir jei ataka is apacios uzkirtimo sekme
99%. Realiai manau kad laukimas tiesiogiai susijes su kirtimo kryptimi, jei
kerta ir is kart uzsirauna ant kablio tai laukti nereikia net. Na jei
skritulys plaukioja uz kilometro tai jau reikia pavaryt biski su irklais
arba sukt gazo ant valties. O kai priplauki tai kaip jau kazkas ir sake,
pasiziuri kas vyksta ir sprendi ka daryt. Jei matai kad arteja grobis link
zoliu tai nelabai ir pasirinksi...