Tema: Re: Del benzininio variklio naudojimo
Autorius: dzonis
Data: 2009-05-29 12:39:15
Nu stebuklai, pries pirkdamas benzinini varikli studijavau tuos aktus ir
buvau sventai isitikines,kad pvz 70ha baloje negalesiu jo naudot iki liepos
1d. , pakeitimu rodo kad nera , o kazkoks sakinys pagal mane isnykes.Su ta
salyga pasilikau ir elektrini varikli ,nes galvojau ,kad be jo neissiversiu.
Pagal situos aktus - tai nafik jis nereikalingas.

"@runAsUser" <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt> wrote in message
> Nu, kad ne: http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_l?p_id=157257
> Ant greituju permeciau, tai net draustiniuose neradau tokios datos
>
> "dzonis" <nke230@one.lt> wrote in message

>>> 20 punktas nusako, ka gali vietines savivaldybes. O bendrame tai tikrai