Tema: Re: Del benzininio variklio naudojimo
Autorius: dzonis
Data: 2009-05-29 12:18:55
tai sita ir studijuoju, nu bet blyn kazkaip ten seniau (gal ne sitam
dokumente) data liepos1 figuravo, nes kai  tik budavo fleimas elektra vs
benzas, tai argumentai budavo kad su benzu daug apribojimu , bet tai is cia
matosi ,kad nesaugomose teritorijose gali plaukioti  praktiskai visur
iskyrus atskiro saraso telkinius.
Ar cia as kazka su saugomom teritorijom painioju ir ten ta liepos 1d budavo
?