Tema: Re: ledo graztas
Autorius: Casper
Data: 2012-12-10 00:46:15
Pritariu kolegai. Pas pati yra Barnaul 10cm, taip pat dziaugiuosi ir nezadu
ziureti i svediskus ar kitus graztus. Teko grezti ne viena skyle tiek su
Mora, tiek su Rapala panasaus diametro graztais,, taip pat su kolegomis ant
greicio persimetinejom, nu ir 10cm Barnaulas visus graztus padejo i vietas.
Kaip ir Povilas minejo, vienas didziausiu Barnaulo privalumu yra jo pigumas.
Didziausias minusas tai nusilupinejantys dazai ir atsilaisvinantys peiliai.
Bent pas mane 4 metu Barnaulas beveik nenusilaupes, nes niekad per/po
zvejybos nedauzau ledu nuo jo, esu mates jaunesniu Moru labiau atsilaupusiu
;) Atsilaisvinanciu varztu problema isprendziau sriegio fiksatoriaus
pagalba. Viskas, graztas tarnauja be jokiu rupesciu. Tiesa, kitas dalykas,
kad gali pataikyt ant kreivo Barnaulo, tai yra jo pati "galva" gali buti
blogai suvirinta ir peiliai kreivai stoveti, ko pasekoje nifiga negrez,
"Ruskij standart" taip sakant...