Tema: Re: .
Autorius: Nioka
Data: 2014-10-18 00:06:39
Suo yra "gaujos" narys. Vykdo tik "gaujos" vado komandas.
Jei nevykdo, -vadinasi ne seimininkas yra vadas, o suo.:)
As ismokyciau suni bent keliu komandu, kad jis suprastu kada
saukiu ji ateiti ir draudziu pulti kita suni ar zmogu. Tada galima
paleist suni pazaist su kitais sunimis ar siaip palakstyt nebijant,
kad paskui jo nepagausi. Antraip - vedziojimas lauke tik ant
pavadzio, laisve voljere, jei suo toki turi, laisve bute, jei tai galima
pavadint laisve. O jie taip megsta bent kartais pasijust laisvi...