Tema: Re: akvariumas pradziai
Autorius: Dar321
Data: 2014-10-13 18:02:54
Tai kad nereikia nieko ten labai valyt. Kas savaitę nusiurbt 1/3 - 1/2
vandens ir pripilt čiaupinio. Gal dar stiklus pavalyt...
Didelio skirtumo ar 30L, ar 100L prižiūrėt nėra - keliolika minučių šen
ar ten.
Svarbiausia yra apsišarvot kantrybe. Savaime aišku, pastudijuot bei
suprast kas tai yra akvariumas, kokie procesai jame vyksta ir ko jam reikia.