Tema: Re: skanestai suniui
Autorius: ALORA
Data: 2014-09-19 10:31:34
pas mus kaime buvo dvarniaškė Musytė, kurią šėrėm belekuo - dažniausia
maistu nuo stalo ir kitokiom atliekom, kaulais - būtinai, keptais, virtais,
žaliais - čia buvo akcija atrakcija Musytei kaulų duot. Gyveno 14 metų ir
mirė įkąsta vilko, būdama dar visai ne ant spalių krūvos. Apie kažkokius
veterinarus ir skiepus tada net kalbos nebuvo. Ir tokių šunų buvo pilnas
kaimas. Ir katę turėjom, irgi visą vaikystę atsimenu, kaip minimum 15 metų
gyveno. Katę šert seneliai draudė, nes tada ji mol pelių negaudys, bet ji
labai mėgo tarybinę šlapiankę ir mes jai nuolat jos pasukdavom. Ir mes ją
girdėm pienu!
Sutinku, katė gyvo maisto pasigauna, gal ir galima jos dietą sudėlioti pagal
tai, kiek ko yra pasigautame žvėryje. BET. Katė dažnai suėda ne visą auką.
Vienas biologas afrikietis man sakė, kad liūtai, pasigavę žvėrį, suėda jo
vidurius - tai gauna visų pirma stipriausieji, tik tada ėdama mėsa. Dalis
mėsos su kaulais paprastai lieka hienoms. (mūsų katė elgdavosi panašiai,
lavonų liekanose paprastai nebūdavo pilvo ir galvos). Tai koks fintas
nustatyti dietą pagal viso žvėries sudėtines dalis? Apskritai, ar šuo
medžioja? Ta prasme, psichiškai sveikas, šeimininko nenudresuotas pagal savo
iškreiptą šuns įvaizdį. Mano galva šuo - labiau hiena ir jo organizmas tam
pasiruošęs. Šeimininko smegeninė kartais tam nepasiruošusi, bet prie ko čia
šuo

"monaxas"  wrote in message news:lvg6sp$9t6$1@trimpas.omnitel.net...

Ir nieko.