Tema: Re: skanestai suniui
Autorius: ALORA
Data: 2014-09-18 10:08:15
vajatau, kaip mane sudirbo :)

Bruderšafto gal ir negėrėm, bet dėl tamstos reakcijų man kažkodėl atrodo,
kad kažkur tamstai į sriubą prikakojau - ar čia tik šiaip isteriška
neapykanta asmenims, su kuriais bruderšafto negėrei.

Straipsnis nevertas atidaus skaitymo, tai viena, o mano pasisakymas buvo
apie visa tamstos įdėtą tekstą. tai gali manyti, kad vienintelis vertas
dėmesio sakinys, buvo tavo.
O dabar blokuojamės, nu nekenčiu isteriškų bobučių

"Daiva D."  wrote in message news:lva7h1$aeu$1@trimpas.omnitel.net...

Neprisimenu, kad būtume kiaules kartu ganę ar kokį bruderšaftą gėrę.
Termiškai apdorotas kaulas yra trapus ir aštrus. Procedūra įmanoma, daroma,
kaulas laisvai gali praeiti visą kelią ir strigti paskutiniam etape, ir tai
yra žymiai geriau negu įstrigęs anksčiau, nes yra šansas išvengti
operacijos. Nuo termometro šuo neklykia. Liepi stovėt, ir stovi. Ai, tiesa
gi, dresuot negalima, aha, suprantu.
Matom, kaip atidžiai ALORA skaito - straipsnyje nebuvo parašyta apie kalcį
ir fosforą. Tai buvo mano sakinys. Atskiras.