Tema: Re: skanestai suniui
Autorius: Daiva D.
Data: 2014-09-16 23:45:21
Neprisimenu, kad būtume kiaules kartu ganę ar kokį bruderšaftą gėrę.
Termiškai apdorotas kaulas yra trapus ir aštrus. Procedūra įmanoma, daroma,
kaulas laisvai gali praeiti visą kelią ir strigti paskutiniam etape, ir tai
yra žymiai geriau negu įstrigęs anksčiau, nes yra šansas išvengti
operacijos. Nuo termometro šuo neklykia. Liepi stovėt, ir stovi. Ai, tiesa
gi, dresuot negalima, aha, suprantu.
Matom, kaip atidžiai ALORA skaito - straipsnyje nebuvo parašyta apie kalcį
ir fosforą. Tai buvo mano sakinys. Atskiras.

"ALORA"  parašė naujienų news:lv3ad9$k0g$1@trimpas.omnitel.net...

nu prie visos pagarbos tavo asmeniui ir patirčiai, pasakyk tu man durnei
(kaip supratau, nesutikę su straipsniu tokie yra), kas čia per š...

Kas
> nors kartą matė, kaip veterinaras klykiančiam iš skausmo šuniui iš
> tiesiosios žarnos traukė kaulų nuolaužas,

Ar kada teko traukti kokią rakštį besispardančiam vaikui, kuriam dar negali
paaiškinti to naudos? Tai NEĮMANOMA nerizikuojant dar labiau sužaloti.
Aš apskritai tyliu apie sadizmą, tokias 'procedūras' šuniui (kuriam irgi
negali paaiškinti reikalingumo) atlikti be narkozės. Nenagrinėju temos,
kodėl tie kaulai, paveikti HCl, netapo lankstūs ir kodėl praėję visą kelių
metrų riestą žarnyną susmigo būtent į paskutinę dalį - tiesiąją žarną.
Šuniui šiknon termometrą sukišus jis irgi cypia ir nulaikyti vos eina. Kaip
gydytojas be vaizdinimo priemonių tą žarną ir nuolaužas joje išvis mato?
Tikrai nori pasakyti, kad tokia procedūra įmanoma ir daroma?

Aš šiame straipsnyje radau vieną objektyvų sakinį:
Mėsoje yra daug
> fosforo,
> kuris pasišalindamas iš organizmo kartu išplauna ir kalcį.

visa kita pritempta prie veisėjos subjektyvios nuomonės ir perlenkimų 'jeigu
šersi vien"

"Daiva D."  wrote in message news:luu20o$gud$1@trimpas.omnitel.net...

Tfu, dėl tokio durniaus varginausi.

"monaxas"  parašė naujienų news:lutoo5$da1$1@trimpas.omnitel.net...