Tema: Re: suns pirkimas
Autorius: Daiva D.
Data: 2014-06-28 17:41:44
A, na taip, tas tai mitelio dydžio, ne cvergo.
Cvergas geras šuo - ir mokosi noriai, ir savo iniciatyvos turi, ir nebailus,
ir netriukšmingas. Ir labai gražus, jei kailis sutvarkytas.

"Niko"  parašė naujienų news:lom1hj$d6v$1@trimpas.omnitel.net...

kažkaip nesitikėjau, kad taip užtrolins....

šiaip jau užsakiau cvergą, kitą savaitę važiuosiu pasiimti.
skaitau apie vokiečių pinčerį, gana įdomus, gražus šuo, tik gal didokas,
sveria dvigubai daugiau negu cvergas.