Tema: Re: Q: suns pirkimas
Autorius: CodeC
Data: 2014-06-20 20:02:26
On 2014.06.20 08:58, No name wrote:
> apspardyti suni, tai cia teisingumas? reiktu seimininkui i dantis... bet
> prelegentas renkasi silpniausia

ble dalbakai jus skaitykit pries rasydami. jus yra ant dviracio shuo
uzsivijes kadanors? cia as ji pasirinkau, ar jis mane? jis man viso labo
laukinys gyvulys, kuris mane puola datis issiepes is skalydamas ant viso
stadijono. jus tai jauciu kalaske atsiraitotume ir dar blauzda su
spiritu padezinfekuotumet, kad tik jam patogiau isisegt butu.
seimininkui i dantis duot matai kaip ir ner uz ka, kol bent jau jis
samoningai manes pats nepuola. o nuo shunio gintis teise as turiu.
ir nebutinai gintis. visokie vedziotojai be pavadzio isivaizduoja kad
jie savo shuniui labai geri. n kartu jau esu pervaziaves kojas shuniui,
kuris paskutine minute puola skersai tako po dviracio ratais. stabdyt
ekstremaliai ir versti per galva tikrai neketinu del kazkokio
shunpalaikio nepriziureto, nes nusivertes ir issimushes dantis durniaus
vietoj liksiu ash, o shunininkas nueis zvengdamas. juk jie rankos
zhmogui nepaduoda...