Tema: Re: suns pirkimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2014-06-19 21:48:46
Idomu, jei nematyti posto autoriaus, daug kam butu problema ji atspeti?

"CodeC"  wrote in message news:lnvb5k$7tb$1@trimpas.omnitel.net...

On 2014.06.18 13:37, budulus vulgaris wrote:

> A, nu galima. Man kažkada pro atvirus kažkokio pritataus namo kiemo
> vartus kažkoks kiemsargis vulgaris iššoko ir mašinai norėjo parodyti kas
> čia verchas. Ale užsirovė ne ant šunofilo, kuris puola prieš kiekvieną
> šunpalaikį stabdyti. Tai nespėjo iš po pirekinio rato iššokt ir teko
> staugiant vilkti galinę savo dalį atgal kieman.

nesenai mokyklos stadione vazinejau dviraciu.
vazioujant kazkelinta rata atvare gauja kazkokiu giminiu su sunpalaikiu
'pavedziot'. paklausus ar zino, kad mokyklu ir darzeliu teritorijoj
neglaima vedziot gyvunu, tevas ar tai senelis (melynanosis xj suprasi)
pradejo pist prota kad jis cia visa gyvenima gyvena, visada vedzioja,
geriausiai viska zino ir kad as ziureciau kad nuo dviracio nenukrisciau
:) ir kad galutinai irodytu savo 'valdzia' atsege ta savo gauri nuo
pavadzio ir paleido 'pasidziaugt'. sekanciam rate bevaziuojant tas visas
trilinkas susilenkes kaip raketa ir skalydamas pasileido paskui.
kadangi cia jau ntasis kartas man toks, tai nepuoliau begt, o kaip tik
priletinau, palaukiau gero momento ir gerai sniojau is kojos per snuki.
nubego cypdamas. tikiuosi bent pora dantu pakeliui isspjaude :) tada
pasivijau melynanosi ir paklausiau ar pats susirinks savo ferma ar
skambint policijai. kad nuo dviracio nukrist galiu nebeprimine.