Tema: Re: suns pirkimas
Autorius: ZzZz
Data: 2014-06-19 09:26:32
Akita veisle nesiseria
charakteris japoniskas

"Niko"  wrote in message news:lns3v6$fcj$1@trimpas.omnitel.net...

na, nėra taip viskas
turėjau rotveilerį 10 metų, laikiau namie. Tada nebuvo nei žmonos, nei
vaikų, nors žmona atsirado 5 metus prie šuns :)
mano bičiulis turi cvergus: patiną ir kalę (kažkuris 1 yra kastruotas),
esu kažkiek susipažinęs su veisle ir su šunimi.
Newsuose klausiu, nes čia protingi žmonės renkasi, tai galvoju, kad gal
pabers kokių minčių...
Šiaip aš pats norėčiau Australijos ganymo šuns:
http://www.sunu-veisles.lt/australijos-ganymo-suo/
čia iš Mad Maxo, kas prisimena, bet sąlyga buvo, kad nesišertų, tai kad
cvergas yra pasirinkimas. Jau užsakiau veislyne, bus galima paimti po 2
savaičių.