Tema: Re: Q: suns pirkimas
Autorius: Daliokas
Data: 2014-06-18 16:51:04
Na aš iš Klaipėdos į Vilniu vežiausi, nes kai priėmem sprendimą dėl
veislės ir spalvos tai su dokumetais buvo tik klaipėdoje vada su
dokumentais.

Prisegu pora fotkų - koridoriuj užsiiminėjo origami lankstymų kol nieko
nebuvo namie ir antroj fotkėj po apkirpimo pirmomis dienomis. dabar jau
vėl apaugęs ir atrodo kaip pugačiova.

DJ