Tema: Re: Q: suns pirkimas
Autorius: Daliokas
Data: 2014-06-18 16:30:50
Na ne vienas komentaras, dar mainiškis kažkur užsimetė tarp daugybės ne
teminių :)

Dėl aktyvumo - ne toks kaip terjeras (bent kiek įsivaizduoju), bet
lengvai aktyvumas numušamas užsiimant su juo. Geru oru -
pasivaiskčiojimas gamtoje normaliu tempu - per valanda vakare nueinam
apie 5-6 km. tai apie 10 valandą vakaro jau būna beveik smigęs arba
slampinėja iš paskos tikrindamas kur eini. Rytais veikia kaip
žaidintuvas - 6 valandą prašom keltis ir vesti į lauką. Dabar dar
padarau trumpą išejimą į lauka tarp 23-24 valandos naktiniam
tuštinimuisi, tai duoda pamiegoti pusvalandžiu ilgiau :)
Jo, su kitais nelebai sekasi draugauti, bet gal jaučia, kad kiti gali
būti agresyvūs jo atžvilgiu, tada įjungia gynybini veiksmą - aš pirmas
aplosiu, o tada žiūrėsim kas bus :) jei susidraugauja - linskmai žaidžia.
Su svetimais draugiškas, jei draugiški jam svetimi - užlaižyti gali
negyvai :)
Gyvenam daugiabutyje  - pliusas kad namie praktiškai neloja, porą kartų
sulojoj pamates telike kitus šunis ir išgirdęs kažkokius kieme/lauke,
bet be reikalo triukšmo nekelia.

DJ