Tema: Re: sliuzas
Autorius: butunuoma.lt
Data: 2013-08-25 23:45:56
Importuotas iš Vokietijos kažkokiu būdu :-(. Pirmiau matytas buvo gal 20 cm
ilgio, šitas dar neužaugęs.
Naikinti šituom būtų galima
http://www.mkds.lt/augalu-apsaugos-priemones-ir-trasos_21/repelentai-moliuskocidai-ir-kitos-priemones_31/ferramol-500g_284.html
Kažkur rašė, kad vakarais prieš pat temstant reikia purkšti geležies
fostatu, reiks paieškoti, kur įsigyti gryno Arba reiks ieškoti persenusio
alaus :-)

Šiandien radau 2 vnt. :-(