Tema: Re: narkozes poveikis katei
Autorius: Caponi
Data: 2013-08-23 16:05:24
Del savarankiskumo tai jo, man uztai ir patinka kates labiau, kad
savarankiskesnes ir ne tokios paklusnios kaip sunys, turi uzsitarnaut jos
demesi.
O siaip tai abi maniskes megsta pas mane ant keliu "procedurom" atvaryt,
pasidalinusios tam tikrais tarpsniais diena, tik vienai reikia saikingesniu
glostymu, o kita tai, kaip sakiau, net kriokia is malonumo kai gerai
"uzglostai" :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/