Tema: Re: narkozes poveikis katei
Autorius: Caponi
Data: 2013-08-23 14:13:32
Nu del narkoziu nepakomentuosiu, bet man ir pats kirpimas is saves
paprastosios konteinerines vidutinio plauko kates daugiau nei nesuprantamas
atrodo, juolab kad stresas gyvuliukui garantuotas (as net skiepam veterinara
namo issikvieciu, kad be reikalo kaciu netampyt po gydyklas), o zmogui
naudos tame neypac matau - bet kokiu atveju namie besikaupianciu dulkiu
kiekio kates plaukai labai neitakoja (jie tik matomi daugiau nei smulkesnes
dulkes, bet jei jau norisi tvarkingai gyvent, tai tiesiog reikia nepatinget
dazniau siurbli issitraukt :-)), alergiju kailio kirpimas irgi niekaip
neitakoja... Galu gale gaunasi stresas katei ir tuscias pinigu svaistymas
zmogui :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/