Tema: Re: narkozes poveikis katei
Autorius: Caponi
Data: 2013-08-23 02:46:16
Ale tu ir sugalvok man - kirpt kate ir dar su narkoze...
Kazkaip man rodos, kad tai tavo zmonai geriausiai vaika reiketu
suorganizuot, nekankintu (jau nesnekant apie narkoze (paciam gal yra teke
kokia operacija su narkoze apturet - organizmas praktiskai 2 paras nuo jos
atsigaudineja), bet ir siaip nx katei kelt papildoma stresa kazkur ja
veziojant be jokios butinybes?) gyvunelio...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/