Tema: Re: Rezervinis maitinimas namui?
Autorius: Linas PetkeviĨius
Data: 2019-05-27 17:01:57
Kalbant apie ekonomiskiausia varianta. Pas jus namie kas - NATO
serverines? Nuosavamae name gyvenu trylika metu. Ilgiausiai elektros
nebuvo 3-4 valandas kazkada ir tai del orines linijos. Paaiskes, kad
nebus para ar dvi - sprendimas kiek pamenu pas mane keliasdesinmt euru
kainavo - kazkokia rozetke dizeliniam generatoriui, kurio nuoma parai su
degalais ar ne 50 EUR. Ar cia variantai zombiu apokalipsei?