Tema: Re: Rezervinis maitinimas namui?
Autorius: 4r
Data: 2019-05-27 13:32:37
Renkantis ups ar DG pradžiai reikia sugalvoti ką prie jo jungsite,
pasiskaičiuoti apkrovas ar įvarius scenarijus.
Komfortiškiausias variantas: kai dingo įtampa - o tu net nesupranti kad tai
įvyko - nes UPS ar DG  atlieka savo darbą

Jei jungsite UPS/DG ant įvado reikės gan didelės galios, nes pvz kaitlentės,
orkaites, kondicionieriai, virduliai, siurbliai ir pan yra sunki apkrova ir
su piguva neišsisuksi - išsijunks lauk.
nebent tada sąmoningai dozuosite apkrovą/jungsite etapais - ar nejunksite
nieko "sunkaus"

o jei tai pvz apšvietimas, signalizacija, tv, cirkuliaciniai siurbliai,
garažo vartai, IT (pc, internetas ir pan) - apkrova sąlyginai bus nedidelė
- bet tada atsiranda savi niuansai - apkrovos atskyrimas (AS ir JS skydai) -
jei tai esama instaliacija - ta atlikti bus sudėtinga.

4r

"tester"  parašė naujienų news:qcgbhb$opd$2@trimpas.omnitel.net...

Aš mačiau prie parduotuvės generatorius stovi aptvare. kažkas iš šitų
https://www.emsa-jenerator.com.tr/en/products/diesel-generators/50hz

"marijonas"  parašė naujienų news:qcgarj$nvi$1@trimpas.omnitel.net...

siGis <s@g.com> Wrote in message:
> SveikiKaip šiais laikas sprendžiamas šitas reikalas? Generatoriai? UPSAI?
> Prijungimas? Gamintojai? Modeliai?Kad butu patogu ir paprasta naudotis.

Pasiskaiciuot kiek tikrai reikia pusdieniui be elektros (jei bendras
atvejas) - ir gali paaisketi, kad pakaks pigaus generatoriaus ar didelio
upso.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/