Tema: Re: Re:Padekit susigaudyt su garsu 5.1
Autorius: marijonas
Data: 2019-01-18 08:28:26
"Bonka" <nera1@nera.lt> Wrote in message:
> Buvau isvykes, tik dabar viska perskaiciau.
>
> Dekui.
> Dar isdrysiu paklasusti 2 dalyku:
> 1) gal HDMI ARC kazkuo geriau uz Spdif optini isejima
> 2) internete raso, kad i namu kino resiveri (arba be radijo imtuvo) i stiprintuva
> pasiduoda jei gerai supratau video signalas is Hdmi ir po to viskas jungiasi i tv. Matyt
> mano smegeneles to nesugebejo suprasti: kam i garso stiprintuva paduot video?

Hdmi tai ne tik vaizdas, bet ir garsas ir valdymas. Jei resyveris ir  tv palaiko hdmi cec (skirtingi gamintojai vadina skirtingai sita "standarta"), tai gali pvz su tv distanciniu valdyti resyveri ir atvirksciai.
Normalus jungimo budas - visi audio video saltiniai jungiami i resyveri, o is jo paduodama i tv.
Tokiu budu ir audio/video velinima galima valdyti ant resyverio.
Hdmi arc yra patogiau, audio signalas tas pats per hdmi ar optika.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/