Tema: Re: Re:Padekit susigaudyt su garsu 5.1
Autorius: Bonka
Data: 2019-01-17 23:34:32
Buvau isvykes, tik dabar viska perskaiciau.

Dekui.
Dar isdrysiu paklasusti 2 dalyku:
1) gal HDMI ARC kazkuo geriau uz Spdif optini isejima
2) internete raso, kad i namu kino resiveri (arba be radijo imtuvo) i stiprintuva
pasiduoda jei gerai supratau video signalas is Hdmi ir po to viskas jungiasi i tv. Matyt
mano smegeneles to nesugebejo suprasti: kam i garso stiprintuva paduot video?