Tema: Re: Padekit susigaudyt su garsu 5.1
Autorius: pininfarina
Data: 2019-01-16 22:40:04
Pas mane F serijos samsas, tai galima pasirinkt PCM arba DTS Neo 2:5.
Yra punktai Dolby Digital ir DTS, bet jie neaktyvūs.
Čia rašo apie root'inimą ir 5.1 audio passthrough:
https://forum.samygo.tv/viewtopic.php?f=63&t=8748

"Rimas"  wrote in message news:q1nigf$auf$1@trimpas.omnitel.net...

Samsungas per optika išduoda tik stereo. Na, bent jau pas 3-4 metų
modelius. Kažkokie tai licenziniai apribojimai. Galima kažkaip apeit,
nesigilinau.